Direct naar de contentDirect naar de footer

Ons hotel is geopend!

Uw veiligheid en gezondheid én die van onze medewerkers staan hierin centraal.

Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld.
Wij vragen u om (verplicht) uw handen te desinfecteren en het dragen van een mondkapje is verplicht.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Wij hanteren de volgende uniforme maatregelen:

  • Uitgangspunt zijn de richtlijnen en aanbevelingen van het RIVM. Wij gaan ervan uit dat gasten eigen verantwoordelijkheid nemen m.b.t. de corona maatregelen. We behouden ons het recht om u te vragen naar uw corona toegangsbewijs. U moet een mondkapje dragen, als u loopt of staat. Pas als u zit, mag deze af.
  • Onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder de huidige maatregelen.
  • Er zijn extra protocollen voor reiniging en hygiëne.
  • Ons restaurant en hotelbar zijn gesloten.

GEPASTE AFSTAND IN HET HOTEL

  • In het hotel treft u maatregelen en markeringen aan waarmee wij de 1,5 m afstand willen blijven waarborgen.
    Wij vragen u deze maatregelen en markeringen op te volgen.
  • Wij verzoeken u om in de verkeersruimten, zoals hotelgangen, de veilige afstand tot andere gasten te respecteren.
  • U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.

HYGIËNE IN HET HOTEL

  • Wij garanderen regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, kaartterminals en liftknoppen met antibacteriële vloeistoffen.
  • Het sanitair op uw hotelkamer en in onze toiletten wordt met extra zorg en desinfecterende middelen gereinigd.
  • Wij bieden onze gasten desinfecterende dispensers in openbare ruimtes aan.

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Eten & drinken

Het restaurant, de hotelbar en de lounge zijn gesloten.

Ontbijt
Alle hotelgasten kunnen dagelijks ontbijt ophalen en dit nuttigen in de hotelkamer.

Lunch en diner
U kunt als hotelgast dagelijks tussen 11.00 uur en 21.00 uur gebruik maken van onze aangepaste menukaart via onze roomservice. Hiervoor rekenen wij geen extra kosten.

Uitzondering: 20, 25, 26 en 31 december is de roomservice mogelijk tot 20.00 uur.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 20 december 2021